Przetargi

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

SPECYFIKACJA

ISTOTNYCH  WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Znak sprawy: ZSP Sz-a 01/01/12

 

I.           ZAMAWIAJĄCY:

    Zespół Szkół Publicznych

    Szkoła Podstawowa w Szewnie

    ul. Langiewicza 3

    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

     tel./ faks (41) 265-60-70,

             www. szewnasp.hekko.pl,   

             e-mail  zspszewna@wp.pl

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień  publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) zwanej dalej ustawą i spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( dalej SIWZ ).

Wszelkie koszty udziału w postępowaniu, w tym koszty związane z przygotowaniem
 i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.

Wykonawca powinien zapoznać się z całością SIWZ, której integralną część stanowią załączniki.

 

II.       TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

 

Niniejsze postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie
z przepisami ustawy, w którym wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone
w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy.

 

  1. III.             PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

 

„Dostawa produktów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej w Zespole Szkół Publicznych Szkoła Podstawowa w Szewnie ”

CPV 03.00.00.00–produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

CPV 15.00.00.00- żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

 

Struktura dostaw  będąca przedmiotem zamówienia:

 

Zadanie 1. Dostawa mięsa drobiowego – kg 1445

Zadanie 2 Dostawa mięsa wołowego, wieprzowego i wędlin – kg 2125

Zadanie 3.Dostawa pieczywa – szt. 8980

Zadanie 4. Dostawa nabiału – kg 1419

Zadanie 5. Dostawa artykułów spożywczych: Przetwory warzywne i owocowe, jaja, pozostałe- kg 3328

Zadanie 6.Dostawa warzyw i owoców mrożonych– kg 1020

Zadanie 7. Dostawa warzyw i owoców świeżych – kg 3300

Zadanie 8.Dostawa ziemniaków – kg 4200

Zadanie 9. Dostawa ryb mrożonych – kg.300

 

 

 

Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje Dostawa produktów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej w ZSP – Szkoła Podstawowa w Szewnie

 

Zadanie 1

Dostawa mięsa drobiowego – kg. 1445

Lp

Nazwa produktu

J.m.

Ilość

Cena netto

Wartość netto

Vat

Cena brutto

Wartość brutto

1.

Filet z kurczaka

kg.

400

 

 

 

 

 

2.

Udko z kurczaka

Kg.

750

 

 

 

 

 

3.

Korpus ze skrzydełkami

Kg.

280

 

 

 

 

 

4.

Skrzydło z indyka

Kg.

15

 

 

 

 

 

 

Razem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zadanie 2

Dostawa mięsa wołowego, wieprzowego, wędlin – kg.2125

Lp

Nazwa produktu

J.m.

Ilość

Cena netto

Wartość netto                  

VAT     

 

Cena brutto

Wartość

brutto

                    Mięso wołowe

 

1.

Wołowina b/k extra

Kg.

500

 

 

 

 

 

 

1.

Schab b/k

Kg.

320

 

 

 

 

 

2.

Karczek b/k

Kg.

180

 

 

 

 

 

3.

Żeberka wieprzowe

Kg.

70

 

 

 

 

 

4.

Kości schabowe

Kg.

230

 

 

 

 

 

5.

Słonina

Kg.

6

 

 

 

 

 

6.

Smalec

Kg.

25

 

 

 

 

 

7.

Mięso z szynki

Kg.

200

 

 

 

 

 

8.

Łopatka b/k

Kg.

270

 

 

 

 

 

                        Wędliny

 

1.

Boczek wędzony (extra)

Kg.

60

 

 

 

 

 

2.

Kiełbasa wiejska

Kg.

160

 

 

 

 

 

3.

Kiełbasa żywiecka

Kg.

10

 

 

 

 

 

4.

Filet wędzony z indyka

Kg.

10

 

 

 

 

 

5.

Szynka drobiowa

Kg.

10

 

 

 

 

 

6.

Szynka wiejska

Kg.

15

 

 

 

 

 

7.

Parówki cienkie

Kg.

45

 

 

 

 

 

8.

Pasztet drobiowy 131g

szt.

107

 

 

 

 

 

 

Razem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZADANIE 3

Dostawa pieczywa – szt. 8980

Lp

Nazwa produktu

J. m.

Ilość

Cena netto

Wartość

netto      

 Vat

 

Cena brutto

Wartość

brutto

1.

Bułka tarta 500g

szt.

200

 

 

 

 

 

2.

Bułki kajzerki50 g

szt.

750

 

 

 

 

 

3.

Bułki wrocławskie 400g

szt.

230

 

 

 

 

 

4.

Bułki zwykłe 100g

szt.

300

 

 

 

 

 

5.

Bułki słodkie 100g

szt.

1500

 

 

 

 

 

6.

Bułki słodkie 80g

szt.

1500

 

 

 

 

 

7.

Chleb zwykły 550g

szt.

2100

 

 

 

 

 

8.

Oponki 80g

szt.

600

 

 

 

 

 

9.

Pączki 80g

szt.

1800

 

 

 

 

 

 

Razem

 

 

 

 

 

 

 

 

ZADANIE 4.

Dostawa nabiału – kg. 1419

Lp

Nazwa produktu

J. m.

Ilość

Cena netto

Wartość

netto

Vat

 

Cena brutto

Wartość

brutto

1.

Jogurt owocowy 150g

szt.

1400

 

 

 

 

 

2.

Masło 200g 67,5 %

szt.

350

 

 

 

 

 

3.

Masło 200g 82,5 %

szt.

200

 

 

 

 

 

4.

Mleko1 L2 %

szt.

500

 

 

 

 

 

5.

Ser biały półtłusty

kg.

160

 

 

 

 

 

6.

Serek homogenizowany 150g

szt.

90

 

 

 

 

 

7.

Serek topiony 100g

szt.

60

 

 

 

 

 

8.

Serek topiony 150g plastry

szt.

25

 

 

 

 

 

9.

Ser żółty

kg.

11

 

 

 

 

 

10

Serek naturalny 150g

szt.

30

 

 

 

 

 

11.

Śmietana wiejska 400g 22%

szt.

1000

 

 

 

 

 

 

Razem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zadanie 5.

Dostawa artykułów spożywczych: przetwory warzywne i owocowe, jaja pozostałe -kg 3328

Lp

Nazwa produktu

J. m.

Ilość

Cena

netto

Wartość

netto

VAT

 

Cena brutto

 

Wartość

brutto

1.

Barszcz biały0,5 L

szt.

210

 

 

 

 

 

2.

Bulion drobiowy 60g

szt.

15

 

 

 

 

 

3.

Bulion grzybowy 60g

szt.

15

 

 

 

 

 

4.

Cukier kryształ

kg.

500

 

 

 

 

 

5.

Dżem owocowy 280g

szt.

60

 

 

 

 

 

6.

Powidła śliwkowe 280g

szt.

10

 

 

 

 

 

7.

Marmolada wieloowocowa 280g

szt.

10

 

 

 

 

 

8.

Groszek konserwowy 400g

szt.

25

 

 

 

 

 

9.

Chrzan 180g

szt.

50

 

 

 

 

 

10.

Herbata   140g

szt.

25

 

 

 

 

 

11.

Jaja 50g

szt.

4600

 

 

 

 

 

12.

Koncentrat pomidorowy 200g (30%)

szt.

400

 

 

 

 

 

13.

Kakao rozpuszczalne 300g

szt.

10

 

 

 

 

 

14.

Krem orzechowy 350g

szt.

15

 

 

 

 

 

15.

Kasza gryczana saszetka 400g

szt.

140

 

 

 

 

 

16.

Kasza jęczmienna saszetka 400g

szt.

300

 

 

 

 

 

17.

Kasza jęczmienna średnia

kg.

15

 

 

 

 

 

18.

Makaron nitki 250g

szt.

50

 

 

 

 

 

19.

Makaron zacierka 250g

szt

50

 

 

 

 

 

20.

Makaron świderki

kg.

300

 

 

 

 

 

21.

Mąka pszenna

kg.

150

 

 

 

 

 

22.

Ryż saszetka 400g

szt.

210

 

 

 

 

 

23.

Majonez 310 ml

szt.

50

 

 

 

 

 

24.

Ogórki konserwowe0,9 L

szt.

350

 

 

 

 

 

25.

Olej1 L

szt.

180

 

 

 

 

 

26.

Kwasek cytrynowy 20g

szt.

20

 

 

 

 

 

27.

Liść laurowy 6g

szt.

70

 

 

 

 

 

28.

Majeranek 8g

szt.

70

 

 

 

 

 

29.

Papryka mielona 20g

szt.

120

 

 

 

 

 

30.

Przyprawa do kurczaka 20g 

szt.

60

 

 

 

 

 

31.

Pieprz czarny 20g

szt.

120

 

 

 

 

 

32.

Płatki kukurydziane 250g

szt.

30

 

 

 

 

 

33.

Płatki czekoladowe 250g

szt.

20

 

 

 

 

 

34.

Sałatka wielowarzywna

0,9 L

szt.

500

 

 

 

 

 

35.

Sól

kg.

120

 

 

 

 

 

36.

Vegeta 200g

szt.

340

 

 

 

 

 

37.

Ziele angielskie 15g

szt.

40

 

 

 

 

 

38.

Herbatniki maślane 50g

szt.

600

 

 

 

 

 

39.

Baton z orzechami51 g

szt.

300

 

 

 

 

 

40.

Baton czekoladowy

(35% kakao ) 45g

szt.

300

 

 

 

 

 

41.

Wafel w czekoladzie  35g

szt.

300

 

 

 

 

 

42.

Sok owocowy 330 ml

szt.

1000

 

 

 

 

 

 

Razem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZADANIE 6.

Dostawa warzyw i owoców mrożonych – kg. 1020

Lp

Nazwa produktu

J.m.

Ilość

Cena netto

Wartość netto

 VAT

 

Cena brutto

Wartość

brutto

1.

Brokuły (róże)

kg.

30

 

 

 

 

 

2.

Kalafior (róże)

kg.

110

 

 

 

 

 

3.

Marchew krojona

kg.

120

 

 

 

 

 

4.

Mieszanka warzywna siedmio – składnikowa

kg.

90

 

 

 

 

 

                                    Owoce mrożone

 

1.

Mieszanka kompotowa siedmio-składnikowa

kg.

670

 

 

 

 

 

 

Razem

 

 

 

 

 

 

 

ZADANIE 7.

Dostawa warzyw i owoców świeżych – kg. 3300

Lp

Nazwa produktu

J. m.

Ilość

Cena netto

Wartość

netto

VAT

 

Cena  brutto

Wartość

brutto

1.

Buraki ćwikłowe

kg.

150

 

 

 

 

 

2.

Cebula

kg.

240

 

 

 

 

 

3.

Fasola „Jaś”

kg.

92

 

 

 

 

 

4.

Groch łuskany

kg.

70

 

 

 

 

 

5.

Kapusta biała

Kg.

60

 

 

 

 

 

6.

Kapusta pekińska

kg.

100

 

 

 

 

 

7.

Kapusta kwaszona

kg.

130

 

 

 

 

 

8.

Koper zielony 60g

pęcz

210

 

 

 

 

 

9.

Marchew

kg.

400

 

 

 

 

 

10.

Ogórki kwaszone

kg.

130

 

 

 

 

 

11.

Ogórki świeże

kg.

200

 

 

 

 

 

12.

Papryka świeża

kg.

60

 

 

 

 

 

13.

Pomidory

kg.

230

 

 

 

 

 

14.

Pieczarki

kg.

120

 

 

 

 

 

15.

Pietruszka (korzeń)

kg.

180

 

 

 

 

 

16.

Pietruszka nać 50g

pęcz

188

 

 

 

 

 

17.

Por sałatkowy 200g

szt.

20

 

 

 

 

 

18.

Seler (korzeń)

kg.

250

 

 

 

 

 

19.

Szczypiorek 50g

pęcz

40

 

 

 

 

 

Owoce świeże

1.

Banany

 

kg.

200

 

 

 

 

 

2.

Cytryna

 

Kg.

10

 

 

 

 

 

3.

Gruszki

 

kg.

200

 

 

 

 

 

4.

Jabłka

 

Kg.

250

 

 

 

 

 

5.

              

Pomarańcza

Kg.

200

 

 

 

 

 

 

 

Razem

 

 

 

 

 

 

 

                     

 

ZADANIE 8.

Dostawa ziemniaków w ilości kg. 4200

Lp

Nazwa produktu

J. m.

Ilość

Cena netto

Wartość

netto

 VAT

 

Cena brutto

Wartość

brutto

1.

Ziemniaki

kg.

3800

 

 

 

 

 

2.

Ziemniaki młode

kg.

400

 

 

 

 

 

 

Razem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZADANIE 9.

Dostawa ryb mrożonych w ilości kg. 300

Lp

Nazwa produktu

J. m.

Ilość

Cena netto

Wartość

netto

 VAT

 

Cena brutto

Wartość

brutto

1.

Ryba kostka  (100 g)

kg.

300

 

 

 

 

 

 

Razem

 

 

 

 

 

 

 

 

Sposób wykonania zamówienia.

 

 

IV.     TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA :                                 

          Od  01.01.2013 do 31.12.2013r.

 

V.  WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy wobec których brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w tym:

1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

- Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

2. posiadania  wiedzy i doświadczenia

- Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

  1. dysponowania potencjałem technicznym

- Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

  1. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

- Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

  1. sytuacji ekonomicznej i finansowej

- Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach  wg formuły: spełnia- nie spełnia

5.2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

 

VI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WSKAZANIA W OFERCIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, KTÓRYCH WYKONANIE WYKONAWCA POWIERZY PODWYKONAWCOM

Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć jakąś część robót podwykonawcy, w ofercie winien wskazać  część zamówienia, którą realizować będzie podwykonawca.

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU  W POSTĘPOWANIU

Do oferty wykonawca dołączy – w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału                             w postępowaniu – następujące  oświadczenia:

  1. 1.      Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ) (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców  w ofercie musi być przedmiotowe oświadczenie złożone (podpisane) przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenie złożone (podpisane) przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną - jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie)
  2. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia go z postępowania na podstawia art. 24 ust. 1  ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ) (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być przedmiotowe oświadczenie złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną). Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ) dotyczące tego podmiotu .

Zgodnie z § 6 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz.1817) dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

 

 

VIII. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI, PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW ORAZ WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:

  1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
    i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faxem.
  2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje uważać się będzie, że zostały złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu.
  3. Jeżeli Zamawiający i Wykonawcy przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pomocą faxu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza faxem fakt ich otrzymania.
  4. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami  w godz. 8.00 - 15.00

     - W zakresie procedury i przedmiotu zamówienia

      Małgorzata Turczyńska - Tel./faks (41) 265 - 60 - 70

 

IX. WADIUM

 

Nie wymagane.

 

X. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ :

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

 

XI. SPOSÓB  PRZYGOTOWANIA OFERTY:

1.  Wykonawca składa ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta winna być sporządzona, zgodnie z art. 82 ust. 2 ustawy, pod  rygorem  nieważności w formie pisemnej. Oferta winna być napisana w języku  polskim zgodnie z formularzem ofertowym  załączonym do niniejszej specyfikacji.

2.   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

3.   Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

4.   Oferta winna być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy.        Za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką.

5.  Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w złożonej ofercie części zamówienia, którą Wykonawca powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawców Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.

6.   Wykonawca składa ofertę na zadanie zgodnie z formularzem ofertowym wraz
z wymaganymi dokumentami.

 

X.  MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:

 

Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie Zespołu Szkól Publicznych Szkoła Podstawowa w Szewnie ul. Langiewicz 3, 27 - 400 Ostrowiec Św.  do dnia 3 grudnia 2012r. do godziny 1200. Kopertę należy oznaczyć w następujący sposób:

Oferta na:

„Dostawa produktów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej w ZSP – Szkoła Podstawowa w Szewnie. ” Nie otwierać przed godz. 12.00 dnia  3 grudnia 2012 r.

l        Otwarcie ofert  jest jawne i nastąpi bezpośrednio po upływie terminu do ich składania, tj.  dnia: 3 grudnia 2012r. o godzinie  12 00 w ZSP – Szkoła Podstawowa                w Szewnie  sekretariat szkoły. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający zgodnie z art. 86 ust. 3 ustawy poda  kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

l        Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy i adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji             i warunków płatności zawartych w ofertach.    

l        W przypadku, gdy Wykonawca nie był obecny przy otwarciu ofert, na jego wniosek Zamawiający przekaże mu informacje, o których mowa  w pkt 3 i 4.

l        Ofert złożonych po terminie nie rozpatruje się i zwraca bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.

l        Oferta podlega odrzuceniu przez Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 89 ust. 1ustawy.

Po otwarciu ofert Komisja Przetargowa w trybie zamkniętym dokonuje szczegółowej analizy złożonych ofert i wyboru Wykonawcy.

 

XII.     SPOSÓB OBLICZENIA CENY:

W ofercie należy podać:

l        cenę  brutto za poszczególne produkty.

l        Koszty przygotowania i przekazania oferty na adres Zamawiającego obciążają Wykonawcę.

Ceny zostaną podane w złotych polskich.

 

XIII.  KRYTERIA WYBORU OFERT I ICH ZNACZENIE ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT

 

1. Wykonawca winien podać w ofercie cenę brutto (cyfrowo i słownie)  za poszczególne produkty - cena wykonania  zadania -  100%

2. Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonuje Komisja Przetargowa po uprzednim sprawdzeniu, porównaniu i ocenie ofert na podstawie kryteriów oceny określonych w pkt

3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów.

Punktacja:

punkty za cenę    Pc = (Cn:Co) x 100pkt x 100% x ilość członków Komisji Przetargowej

gdzie:       Pc -cena oferty       

           Cn- najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert

                       Co- cena oferty badanej

 

XIV.  UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadkach określonych w art.93 ust.  1 ustawy.

 

XV. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ (Dział VI ustawy)

1. Środki ochrony prawnej przewidziane w DZIALE VI ustawy przysługują:

a) wykonawcom, a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy,

b)  przed upływem terminu do składania ofert w przypadku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy środki ochrony prawnej przysługują również organizacjom zrzeszającym wykonawców wpisanym na listę organizacji uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej, prowadzoną przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.

 

2. Protest

a) Wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, czynności podjętych przez zamawiającego w postępowaniu oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy ustawy, można wnieść protest do zamawiającego.

b) Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

Uwaga:

Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy dotarł on do zamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się z jego treścią.

 

c) Protest dotyczący treści ogłoszenia i postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej

d) Wniesienie protestu jest dopuszczalne tylko przed zawarciem umowy.

3. Odwołanie

a) Odwołanie przysługuje od rozstrzygnięcia protestu dotyczącego:

opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu,

wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia,

odrzucenia oferty.

b) Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w terminie 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu do rozstrzygnięcia protestu, jednocześnie przekazując kopię treści odwołania zamawiającemu. Złożenie odwołania w placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z jego wniesieniem do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.

c) Kopię odwołania zamawiający przekazuje jednocześnie wszystkim uczestnikom postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu, nie później jednak niż w terminie 2 dni od dnia jej otrzymania, wzywając ich do wzięcia udziału w postępowaniu odwoławczym.

d) Uczestnik postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego najpóźniej do czasu otwarcia posiedzenia składu orzekającego Izby, wskazując swój interes prawny w przystąpieniu i stronę, do której przystępuje. Zgłoszenie przystąpienia doręcza się Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych, przekazując jego kopię zamawiającemu oraz wykonawcy wnoszącemu odwołanie.

e) Czynności wykonawcy, który przystąpił do postępowania odwoławczego, nie mogą pozostawać w sprzeczności z czynnościami i oświadczeniami strony, do której przystąpił.

f) Odwołanie podlega rozpoznaniu, jeżeli uiszczono wpis. Wpis uiszcza się najpóźniej w dniu wniesienia odwołania, a dowód jego uiszczenia dołącza się do odwołania.

 

XVI. ZMIANY W DOKUMENTACH PRZETARGOWYCH I SPOSÓB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ DOTYCZĄCYCH SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

1.   Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ.

Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że prośba o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynęła do Zamawiającego w terminie nie późniejszym niż 6 dni przed terminem składania ofert. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekaże Wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieści na stronie internetowej, na której jest udostępniona SIWZ.

2. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ.

3. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść  specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim  wykonawcom, którym  przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz zamieszcza na stronie internetowej, na której jest udostępniona SIWZ.

4. Jeżeli w wyniku zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu  jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, zamawiający przedłuża termin składania ofert  i informuje o tym wykonawców, którym przekazano SIWZ, oraz na stronie internetowej, na której jest udostępniana  SIWZ.

5. W takim przypadku wszelkie prawa i zobowiązania Wykonawcy i Zamawiającego, będą  podlegały nowemu terminowi.

 

XVII.  ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

Nie wymagane

 

XVIII.  FORMALNOŚCI,  JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi wykonawców, którzy złożyli oferty, o:

a)  wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty, wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom ,

b)  wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne,

c)  wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zamieści informacje, o których mowa powyżej, na swojej stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego wskazanej.

   Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy  zobowiązany jest do: przedłożenia umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, złożenia informacji o osobach umocowanych do zawarcia umowy i okazania ich pełnomocnictwa, jeżeli taka konieczność zaistnieje.

Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 7 dni od  dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, z zastrzeżeniem art. 94 ust. 1a ustawy. 

Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy.

 

XIX. DODATKOWE POSTANOWINIA SIWZ

1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

     2. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone                           

        wyłącznie w złotych polskich.

     3. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

 4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

 6. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego.

 

XX.  ZAŁĄCZNIKI DO SPECYFIKACJI 

Formularz ofertowy – załącznik Nr 1

Ogólne warunki umowy – załącznik Nr 2

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik Nr 3

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik Nr 4

 

 

 

                                                                            

            Zatwierdził dnia: 21.11.2012r.

            Dyrektor ZSP – Małgorzata Turczyńska

 

 

 

 

                                                                           Załącznik Nr 1 do SIWZ

                                                                                        

 

(pieczęć firmy)                                                                            ……………………………………

                                                                                                                 /miejscowość , data/

 

 

 

 

O f e r t a

na

 Zakup produktów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej                 w Zespole Szkół Publicznych Szkoła Podstawowa  w Szewnie

Znak sprawy: ZSP Sz - a  01/01/12

 

Dane wykonawcy

Nazwa:       ........................................................................................................................................                   ........................................................................................................................................    

Siedziba:      .....................................................................................................................................                   ........................................................................................................................................

Adres poczty elektronicznej ..........................................................................................................

Strona internetowa:   .....................................................................................................................

Numer telefonu:        0 (**) ..........................................................................................................

Numer faksu:  0 (**) ..........................................................................................................           

Numer REGON: ...........................................................................................................

Numer NIP: ...........................................................................................................

Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym  oferujemy wykonanie

zadania:  ..............................................................................................................................

 zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, za cenę:

 

 

 

 

Zadanie 1

Dostawa mięsa drobiowego – kg. 1445

Lp

Nazwa produktu

J.m.

Ilość

Cena netto

Wartość netto

Vat

Cena brutto

Wartość brutto

1.

Filet z kurczaka

kg.

400

 

 

 

 

 

2.

Udko z kurczaka

Kg.

750

 

 

 

 

 

3.

Korpus ze skrzydełkami

Kg.

280

 

 

 

 

 

4.

Skrzydło z indyka

Kg.

15

 

 

 

 

 

 

Razem

 

 

 

 

 

 

 

 

Zadanie 2

Dostawa mięsa wołowego, wieprzowego, wędlin – kg.2125

Lp

Nazwa produktu

J.m.

Ilość

Cena netto

Wartość netto                  

VAT     

 

Cena brutto

Wartość

brutto

                    Mięso wołowe

 

1.

Wołowina b/k extra

Kg.

500

 

 

 

 

 

 

1.

Schab b/k

Kg.

320

 

 

 

 

 

2.

Karczek b/k

Kg.

180

 

 

 

 

 

3.

Żeberka wieprzowe

Kg.

70

 

 

 

 

 

4.

Kości schabowe

Kg.

230

 

 

 

 

 

5.

Słonina

Kg.

6

 

 

 

 

 

6.

Smalec

Kg.

25

 

 

 

 

 

7.

Mięso z szynki

Kg.

200

 

 

 

 

 

8.

Łopatka b/k

Kg.

270

 

 

 

 

 

                        Wędliny

 

1.

Boczek wędzony (extra)

Kg.

60

 

 

 

 

 

2.

Kiełbasa wiejska

Kg.

160

 

 

 

 

 

3.

Kiełbasa żywiecka

Kg.

10

 

 

 

 

 

4.

Filet wędzony z indyka

Kg.

10

 

 

 

 

 

5.

Szynka drobiowa

Kg.

10

 

 

 

 

 

6.

Szynka wiejska

Kg.

15

 

 

 

 

 

7.

Parówki cienkie

Kg.

45

 

 

 

 

 

8.

Pasztet drobiowy 131g

szt.

107

 

 

 

 

 

 

Razem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZADANIE 3

Dostawa pieczywa – szt. 8980

Lp

Nazwa produktu

J. m.

Ilość

Cena netto

Wartość

netto      

 Vat

 

Cena brutto

Wartość

brutto

1.

Bułka tarta 500g

szt.

200

 

 

 

 

 

2.

Bułki kajzerki 50 g

szt.

750

 

 

 

 

 

3.

Bułki wrocławskie 400g

szt.

230

 

 

 

 

 

4.

Bułki zwykłe 100g

szt.

300

 

 

 

 

 

5.

Bułki słodkie 100g

szt.

1500

 

 

 

 

 

6.

Bułki słodkie 80g

szt.

1500

 

 

 

 

 

7.

Chleb zwykły 550g

szt.

2100

 

 

 

 

 

8.

Oponki 80g

szt.

600

 

 

 

 

 

9.

Pączki 80g

szt.

1800

 

 

 

 

 

 

Razem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZADANIE 4.

Dostawa nabiału – kg. 1419

Lp

Nazwa produktu

J. m.

Ilość

Cena netto

Wartość

netto

Vat

 

Cena brutto

Wartość

brutto

1.

Jogurt owocowy 150g

szt.

1400

 

 

 

 

 

2.

Masło 200g 67,5 %

szt.

350

 

 

 

 

 

3.

Masło 200g 82,5 %

szt.

200

 

 

 

 

 

4.

Mleko 1 L 2 %

szt.

500

 

 

 

 

 

5.

Ser biały półtłusty

kg.

160

 

 

 

 

 

6.

Serek homogenizowany 150g

szt.

90

 

 

 

 

 

7.

Serek topiony 100g

szt.

60

 

 

 

 

 

8.

Serek topiony 150g plastry

szt.

25

 

 

 

 

 

9.

Ser żółty

kg.

11

 

 

 

 

 

10

Serek naturalny 150g

szt.

30

 

 

 

 

 

11.

Śmietana wiejska 400g 22%

szt.

1000

 

 

 

 

 

 

Razem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zadanie 5.

Dostawa artykułów spożywczych: przetwory warzywne i owocowe, jaja pozostałe -kg 3328

Lp

Nazwa produktu

J. m.

Ilość

Cena

netto

Wartość

netto

VAT

 

Cena brutto

 

Wartość

brutto

1.

Barszcz biały 0,5 L

szt.

210

 

 

 

 

 

2.

Bulion drobiowy 60g

szt.

15

 

 

 

 

 

3.

Bulion grzybowy 60g

szt.

15

 

 

 

 

 

4.

Cukier kryształ

kg.

500

 

 

 

 

 

5.

Dżem owocowy 280g

szt.

60

 

 

 

 

 

6.

Powidła śliwkowe 280g

szt.

10

 

 

 

 

 

7.

Marmolada wieloowocowa 280g

szt.

10

 

 

 

 

 

8.

Groszek konserwowy 400g

szt.

25

 

 

 

 

 

9.

Chrzan 180g

szt.

50

 

 

 

 

 

10.

Herbata   140g

szt.

25

 

 

 

 

 

11.

Jaja 50g

szt.

4600

 

 

 

 

 

12.

Koncentrat pomidorowy 200g (30%)

szt.

400

 

 

 

 

 

13.

Kakao rozpuszczalne 300g

szt.

10

 

 

 

 

 

14.

Krem orzechowy 350g

szt.

15

 

 

 

 

 

15.

Kasza gryczana saszetka 400g

szt.

140

 

 

 

 

 

16.

Kasza jęczmienna saszetka 400g

szt.

300

 

 

 

 

 

17.

Kasza jęczmienna średnia

kg.

15

 

 

 

 

 

18.

Makaron nitki 250g

szt.

50

 

 

 

 

 

19.

Makaron zacierka 250g

szt

50

 

 

 

 

 

20.

Makaron świderki

kg.

300

 

 

 

 

 

21.

Mąka pszenna

kg.

150

 

 

 

 

 

22.

Ryż saszetka 400g

szt.

210

 

 

 

 

 

23.

Majonez 310 ml

szt.

50

 

 

 

 

 

24.

Ogórki konserwowe 0,9 L

szt.

350

 

 

 

 

 

25.

Olej 1 L

szt.

180

 

 

 

 

 

26.

Kwasek cytrynowy 20g

szt.

20

 

 

 

 

 

27.

Liść laurowy 6g

szt.

70

 

 

 

 

 

28.

Majeranek 8g

szt.

70

 

 

 

 

 

29.

Papryka mielona 20g

szt.

120

 

 

 

 

 

30.

Przyprawa do kurczaka 20g 

szt.

60

 

 

 

 

 

31.

Pieprz czarny 20g

szt.

120

 

 

 

 

 

32.

Płatki kukurydziane 250g

szt.

30

 

 

 

 

 

33.

Płatki czekoladowe 250g

szt.

20

 

 

 

 

 

34.

Sałatka wielowarzywna

0,9 L

szt.

500

 

 

 

 

 

35.

Sól

kg.

120

 

 

 

 

 

36.

Vegeta 200g

szt.

340

 

 

 

 

 

37.

Ziele angielskie 15g

szt.

40

 

 

 

 

 

38.

Herbatniki maślane 50g

szt.

600

 

 

 

 

 

39.

Baton z orzechami 51 g

szt.

300

 

 

 

 

 

40.

Baton czekoladowy

(35% kakao ) 45g

szt.

300

 

 

 

 

 

41.

Wafel w czekoladzie  35g

szt.

300

 

 

 

 

 

42.

Sok owocowy 330 ml

szt.

1000

 

 

 

 

 

 

Razem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZADANIE 6.

Dostawa warzyw i owoców mrożonych – kg. 1020

Lp

Nazwa produktu

J.m.

Ilość

Cena netto

Wartość netto

 VAT

 

Cena brutto

Wartość

brutto

1.

Brokuły (róże)

kg.

30

 

 

 

 

 

2.

Kalafior (róże)

kg.

110

 

 

 

 

 

3.

Marchew krojona

kg.

120

 

 

 

 

 

4.

Mieszanka warzywna siedmio – składnikowa

kg.

90

 

 

 

 

 

                                                   Owoce mrożone

 

1.

Mieszanka kompotowa siedmio-składnikowa

kg.

670

 

 

 

 

 

 

Razem

 

 

 

 

 

 

 

 

ZADANIE 7.

Dostawa warzyw i owoców świeżych – kg. 3300

Lp

Nazwa produktu

J. m.

Ilość

Cena netto

Wartość

netto

VAT

 

Cena  brutto

Wartość

brutto

1.

Buraki ćwikłowe

kg.

150

 

 

 

 

 

2.

Cebula

kg.

240

 

 

 

 

 

3.

Fasola „Jaś”

kg.

92

 

 

 

 

 

4.

Groch łuskany

kg.

70

 

 

 

 

 

5.

Kapusta biała

Kg.

60

 

 

 

 

 

6.

Kapusta pekińska

kg.

100

 

 

 

 

 

7.

Kapusta kwaszona

kg.

130

 

 

 

 

 

8.

Koper zielony 60g

pęcz

210

 

 

 

 

 

9.

Marchew

kg.

400

 

 

 

 

 

10.

Ogórki kwaszone

kg.

130

 

 

 

 

 

11.

Ogórki świeże

kg.

200

 

 

 

 

 

12.

Papryka świeża

kg.

60

 

 

 

 

 

13.

Pomidory

kg.

230

 

 

 

 

 

14.

Pieczarki

kg.

120

 

 

 

 

 

15.

Pietruszka (korzeń)

kg.

180

 

 

 

 

 

16.

Pietruszka nać 50g

pęcz

188

 

 

 

 

 

17.

Por sałatkowy 200g

szt.

20

 

 

 

 

 

18.

Seler (korzeń)

kg.

250

 

 

 

 

 

19.

Szczypiorek 50g

pęcz

40

 

 

 

 

 

Owoce świeże

1.

Banany

 

kg.

200

 

 

 

 

 

2.

Cytryna

 

Kg.

10

 

 

 

 

 

3.

Gruszki

 

kg.

200

 

 

 

 

 

4.

Jabłka

 

Kg.

250

 

 

 

 

 

5.

              

Pomarańcza

Kg.

200

 

 

 

 

 

 

 

Razem

 

 

 

 

 

 

 

                     

 

ZADANIE 8.

Dostawa ziemniaków w ilości kg. 4200

Lp

Nazwa produktu

J. m.

Ilość

Cena netto

Wartość

netto

 VAT

 

Cena brutto

Wartość

brutto

1.

Ziemniaki

kg.

3800

 

 

 

 

 

2.

Ziemniaki młode

kg.

400

 

 

 

 

 

 

Razem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZADANIE 9.

Dostawa ryb mrożonych w ilości kg. 300

Lp

Nazwa produktu

J. m.

Ilość

Cena netto

Wartość

netto

 VAT

 

Cena brutto

Wartość

brutto

1.

Ryba kostka  (100 g)

kg.

300

 

 

 

 

 

 

Razem

 

 

 

 

 

 

 

 

Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury

Termin wykonania : od 01.01.2013r. do 31.12.2013r.  

 Sposób zgłaszania problemów: .......................................................................................................................................................

 

Osobą/osobami do kontaktów z zamawiającym odpowiedzialnymi za wykonanie zobowiązań umowy jest/są: ............................................................................................................................

tel. kontaktowy, faks:   ...................................................................................................                  

Ustanowionym pełnomocnikiem do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) jest:

stanowisko:                 

imię i nazwisko: ...................................................................................................                 

tel.:                   0 (**) .................................................................................................        

fax:                   0 (**) .................................................................................................        

 

Oświadczenie dotyczące postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

1.Oświadczamy,że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie wnosimy żadnych zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy informacje niezbędne do przygotowania oferty.

2.Oświadczamy, że uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

3.Oświadczamy, że załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wymagania stawiane wykonawcy oraz postanowienia umowy zostały przez nas zaakceptowane bez zastrzeżeń   i zobowiązujemy się, w przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

4.Bank i numer konta, na które dokonywane będą płatności

 

......................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................  

Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączamy:

.................................................................................................

.................................................................................................

.................................................................................................

.................................................................................................

.................................................................................................                    

                                                          

Inne informacje wykonawcy: ..........................................................................................................

                                                                                 

 

 

.....................................                                                       ……………………………………

    /miejscowość,data/                                                                                 /podpisy osób upoważnionych/

 

 

Załącznik Nr 2

 

 

OGÓLNE WARUNKI U M O WY

 

Zawarta w dniu …………….. pomiędzy Zespołem Szkół Publicznych Szkoła Podstawowa w Szewnie ul. Langiewicza 3 zwaną dalej „Zamawiającym” reprezentowanym przez:

mgr Małgorzatę Turczyńską – dyr. Zespołu Szkół Publicznych Szkoła Podstawowa  a:

…………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………

zwanym dalej „Dostawcą” reprezentowanym przez:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

została zawarta umowa następującej treści:

.

§ 1

Zamawiający zleca, a Dostawca zobowiązuje się, do :

  1. 1.     Dostawy ………………………………………………………………………        

 

§ 2

Dostawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu w ilości

  1. 1.     ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

według zapotrzebowania w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia

 

§ 3

Strony ustalają ceny stałe zgodnie z ofertą.

 

§ 4

Niniejsza umowa obowiązuje od dnia zawarcia do 31 grudnia 2013 roku.

 

§ 5

  1. Strony ustalają, że rozliczenie za dostawy nastąpi na podstawie faktur .
  2. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru podpisany przez strony.
  3. Należność Dostawcy oparta na wystawionej fakturze zostanie przelana na konto  Dostawcy  w terminie 30 dni od daty podpisania protokołu odbioru                 i  wystawionej faktury.

 

 

§ 6

  1. Dostawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o gotowości dostawy
  2. Zamawiający dokona odbioru jakościowego i ilościowego. Dostawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu i wymiany wadliwej dostawy.
  3. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej         w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
  4. Strony zgodnie ustalają, iż zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

 

§ 7

  1. Ewentualne kwestie sporne wynikłe w trakcie realizacji niniejszej umowy strony rozstrzygać będą  polubownie.
  2. W przypadku nie dojścia do porozumienia spory rozstrzygane będą przez właściwy sąd.

 

§ 8

W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy kodeksu cywilnego oraz przepisy ustawy Prawo  Zamówień Publicznych, a w sprawach procesowych – przepisy kodeksu postępowania cywilnego.

 

§ 9

  1. Forma płatności – przelew.
  2. Ilość towaru – zgodna z zamówieniem.
  3. Dostarczany towar musi być świeży i zgodny z normami HACCP.
  4. Punktualny czas dostaw tj. zgodnie z zamówieniem.
  5. Dowóz towaru w każdej ilości (nawet w ilość 2 kg).

 

§ 10

Umowa sporządzona została w 3 jednobrzmiących egzemplarzach

2 dla zamawiającego 1 dla dostawcy.

 

 

ZAMAWIAJĄCY                                                                                             DOSTAWCA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 3 do SIWZ

 

 

……………………………..

        Pieczęć Wykonawcy

 

 

 

 

 

 

Oświadczenie

o spełniEniu warunków udziału w postępowaniu

Przystępując do udziału w postępowaniu w sprawie o zamówienie publiczne znak  sprawy : ZSP Sz-a 01/01/12, oświadczamy że spełniamy warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, dotyczące:

 

1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

2. posiadania wiedzy i doświadczenia;

3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.

 

 

 

 

 

 

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

        Data

                                                          

WYKONAWCA (podpis)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 4 do SIWZ

……………………………..

         Pieczęć Wykonawcy

 

 

 

 

Oświadczenie  o BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA

 

 

 

Przystępując do udziału w postępowaniu w sprawie o zamówienie publiczne znak sprawy :ZSP Sz-a 01/01/12oświadczamy że brak jest podstaw do wykluczenia nas w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy –Prawo zamówień publicznych.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

        Data

                                                         

WYKONAWCA (podpis)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 26.11.2012
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 listopada 2012 17:21
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Turczyńska
Ilość wyświetleń: 962
26 listopada 2012 17:21 (Małgorzata Turczyńska) - Dodanie dokumentu.