SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Znak sprawy: ZSP Sz-a 01/01/12
I. ZAMAWIAJĄCY:
Zespół Szkół Publicznych
Szkoła Podstawowa w Szewnie
ul. Langiewicza 3
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
tel./ faks (41) 265-60-70,
www. szewnasp.hekko.pl,
e-mail zspszewna@wp.pl
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) zwanej dalej ustawą i spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( dalej SIWZ ).
Wszelkie koszty udziału w postępowaniu, w tym koszty związane z przygotowaniem
i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
Wykonawca powinien zapoznać się z całością SIWZ, której integralną część stanowią załączniki.
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Niniejsze postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie
z przepisami ustawy, w którym wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone
w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy.
„Dostawa produktów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej w Zespole Szkół Publicznych Szkoła Podstawowa w Szewnie ”
CPV 03.00.00.00–produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
CPV 15.00.00.00- żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
Struktura dostaw będąca przedmiotem zamówienia:
Zadanie 1. Dostawa mięsa drobiowego – kg 1445
Zadanie 2 Dostawa mięsa wołowego, wieprzowego i wędlin – kg 2125
Zadanie 3.Dostawa pieczywa – szt. 8980
Zadanie 4. Dostawa nabiału – kg 1419
Zadanie 5. Dostawa artykułów spożywczych: Przetwory warzywne i owocowe, jaja, pozostałe- kg 3328
Zadanie 6.Dostawa warzyw i owoców mrożonych– kg 1020
Zadanie 7. Dostawa warzyw i owoców świeżych – kg 3300
Zadanie 8.Dostawa ziemniaków – kg 4200
Zadanie 9. Dostawa ryb mrożonych – kg.300
Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje Dostawa produktów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej w ZSP – Szkoła Podstawowa w Szewnie
Zadanie 1 |
Dostawa mięsa drobiowego – kg. 1445
Lp |
Nazwa produktu |
J.m. |
Ilość |
Cena netto |
Wartość netto |
Vat |
Cena brutto |
Wartość brutto |
1. |
Filet z kurczaka |
kg. |
400 |
|
|
|
|
|
2. |
Udko z kurczaka |
Kg. |
750 |
|
|
|
|
|
3. |
Korpus ze skrzydełkami |
Kg. |
280 |
|
|
|
|
|
4. |
Skrzydło z indyka |
Kg. |
15 |
|
|
|
|
|
|
Razem |
|
|
|
|
|
|
|
Zadanie 2
Dostawa mięsa wołowego, wieprzowego, wędlin – kg.2125
Lp |
Nazwa produktu |
J.m. |
Ilość |
Cena netto |
Wartość netto |
VAT
|
Cena brutto |
Wartość brutto |
Mięso wołowe |
|
|||||||
1. |
Wołowina b/k extra |
Kg. |
500 |
|
|
|
|
|
|
||||||||
1. |
Schab b/k |
Kg. |
320 |
|
|
|
|
|
2. |
Karczek b/k |
Kg. |
180 |
|
|
|
|
|
3. |
Żeberka wieprzowe |
Kg. |
70 |
|
|
|
|
|
4. |
Kości schabowe |
Kg. |
230 |
|
|
|
|
|
5. |
Słonina |
Kg. |
6 |
|
|
|
|
|
6. |
Smalec |
Kg. |
25 |
|
|
|
|
|
7. |
Mięso z szynki |
Kg. |
200 |
|
|
|
|
|
8. |
Łopatka b/k |
Kg. |
270 |
|
|
|
|
|
Wędliny |
|
|||||||
1. |
Boczek wędzony (extra) |
Kg. |
60 |
|
|
|
|
|
2. |
Kiełbasa wiejska |
Kg. |
160 |
|
|
|
|
|
3. |
Kiełbasa żywiecka |
Kg. |
10 |
|
|
|
|
|
4. |
Filet wędzony z indyka |
Kg. |
10 |
|
|
|
|
|
5. |
Szynka drobiowa |
Kg. |
10 |
|
|
|
|
|
6. |
Szynka wiejska |
Kg. |
15 |
|
|
|
|
|
7. |
Parówki cienkie |
Kg. |
45 |
|
|
|
|
|
8. |
Pasztet drobiowy 131g |
szt. |
107 |
|
|
|
|
|
|
Razem |
|
|
|
|
|
|
|
ZADANIE 3
Dostawa pieczywa – szt. 8980
Lp |
Nazwa produktu |
J. m. |
Ilość |
Cena netto |
Wartość netto |
Vat
|
Cena brutto |
Wartość brutto |
1. |
Bułka tarta 500g |
szt. |
200 |
|
|
|
|
|
2. |
Bułki kajzerki50 g |
szt. |
750 |
|
|
|
|
|
3. |
Bułki wrocławskie 400g |
szt. |
230 |
|
|
|
|
|
4. |
Bułki zwykłe 100g |
szt. |
300 |
|
|
|
|
|
5. |
Bułki słodkie 100g |
szt. |
1500 |
|
|
|
|
|
6. |
Bułki słodkie 80g |
szt. |
1500 |
|
|
|
|
|
7. |
Chleb zwykły 550g |
szt. |
2100 |
|
|
|
|
|
8. |
Oponki 80g |
szt. |
600 |
|
|
|
|
|
9. |
Pączki 80g |
szt. |
1800 |
|
|
|
|
|
|
Razem |
|
|
|
|
|
|
|
ZADANIE 4.
Dostawa nabiału – kg. 1419
Lp |
Nazwa produktu |
J. m. |
Ilość |
Cena netto |
Wartość netto |
Vat
|
Cena brutto |
Wartość brutto |
1. |
Jogurt owocowy 150g |
szt. |
1400 |
|
|
|
|
|
2. |
Masło 200g 67,5 % |
szt. |
350 |
|
|
|
|
|
3. |
Masło 200g 82,5 % |
szt. |
200 |
|
|
|
|
|
4. |
Mleko1 L2 % |
szt. |
500 |
|
|
|
|
|
5. |
Ser biały półtłusty |
kg. |
160 |
|
|
|
|
|
6. |
Serek homogenizowany 150g |
szt. |
90 |
|
|
|
|
|
7. |
Serek topiony 100g |
szt. |
60 |
|
|
|
|
|
8. |
Serek topiony 150g plastry |
szt. |
25 |
|
|
|
|
|
9. |
Ser żółty |
kg. |
11 |
|
|
|
|
|
10 |
Serek naturalny 150g |
szt. |
30 |
|
|
|
|
|
11. |
Śmietana wiejska 400g 22% |
szt. |
1000 |
|
|
|
|
|
|
Razem |
|
|
|
|
|
|
|
Zadanie 5.
Dostawa artykułów spożywczych: przetwory warzywne i owocowe, jaja pozostałe -kg 3328
Lp |
Nazwa produktu |
J. m. |
Ilość |
Cena netto |
Wartość netto |
VAT
|
Cena brutto
|
Wartość brutto |
1. |
Barszcz biały0,5 L |
szt. |
210 |
|
|
|
|
|
2. |
Bulion drobiowy 60g |
szt. |
15 |
|
|
|
|
|
3. |
Bulion grzybowy 60g |
szt. |
15 |
|
|
|
|
|
4. |
Cukier kryształ |
kg. |
500 |
|
|
|
|
|
5. |
Dżem owocowy 280g |
szt. |
60 |
|
|
|
|
|
6. |
Powidła śliwkowe 280g |
szt. |
10 |
|
|
|
|
|
7. |
Marmolada wieloowocowa 280g |
szt. |
10 |
|
|
|
|
|
8. |
Groszek konserwowy 400g |
szt. |
25 |
|
|
|
|
|
9. |
Chrzan 180g |
szt. |
50 |
|
|
|
|
|
10. |
Herbata 140g |
szt. |
25 |
|
|
|
|
|
11. |
Jaja 50g |
szt. |
4600 |
|
|
|
|
|
12. |
Koncentrat pomidorowy 200g (30%) |
szt. |
400 |
|
|
|
|
|
13. |
Kakao rozpuszczalne 300g |
szt. |
10 |
|
|
|
|
|
14. |
Krem orzechowy 350g |
szt. |
15 |
|
|
|
|
|
15. |
Kasza gryczana saszetka 400g |
szt. |
140 |
|
|
|
|
|
16. |
Kasza jęczmienna saszetka 400g |
szt. |
300 |
|
|
|
|
|
17. |
Kasza jęczmienna średnia |
kg. |
15 |
|
|
|
|
|
18. |
Makaron nitki 250g |
szt. |
50 |
|
|
|
|
|
19. |
Makaron zacierka 250g |
szt |
50 |
|
|
|
|
|
20. |
Makaron świderki |
kg. |
300 |
|
|
|
|
|
21. |
Mąka pszenna |
kg. |
150 |
|
|
|
|
|
22. |
Ryż saszetka 400g |
szt. |
210 |
|
|
|
|
|
23. |
Majonez 310 ml |
szt. |
50 |
|
|
|
|
|
24. |
Ogórki konserwowe0,9 L |
szt. |
350 |
|
|
|
|
|
25. |
Olej1 L |
szt. |
180 |
|
|
|
|
|
26. |
Kwasek cytrynowy 20g |
szt. |
20 |
|
|
|
|
|
27. |
Liść laurowy 6g |
szt. |
70 |
|
|
|
|
|
28. |
Majeranek 8g |
szt. |
70 |
|
|
|
|
|
29. |
Papryka mielona 20g |
szt. |
120 |
|
|
|
|
|
30. |
Przyprawa do kurczaka 20g |
szt. |
60 |
|
|
|
|
|
31. |
Pieprz czarny 20g |
szt. |
120 |
|
|
|
|
|
32. |
Płatki kukurydziane 250g |
szt. |
30 |
|
|
|
|
|
33. |
Płatki czekoladowe 250g |
szt. |
20 |
|
|
|
|
|
34. |
Sałatka wielowarzywna 0,9 L |
szt. |
500 |
|
|
|
|
|
35. |
Sól |
kg. |
120 |
|
|
|
|
|
36. |
Vegeta 200g |
szt. |
340 |
|
|
|
|
|
37. |
Ziele angielskie 15g |
szt. |
40 |
|
|
|
|
|
38. |
Herbatniki maślane 50g |
szt. |
600 |
|
|
|
|
|
39. |
Baton z orzechami51 g |
szt. |
300 |
|
|
|
|
|
40. |
Baton czekoladowy (35% kakao ) 45g |
szt. |
300 |
|
|
|
|
|
41. |
Wafel w czekoladzie 35g |
szt. |
300 |
|
|
|
|
|
42. |
Sok owocowy 330 ml |
szt. |
1000 |
|
|
|
|
|
|
Razem |
|
|
|
|
|
|
|
ZADANIE 6.
Dostawa warzyw i owoców mrożonych – kg. 1020
Lp |
Nazwa produktu |
J.m. |
Ilość |
Cena netto |
Wartość netto |
VAT
|
Cena brutto |
Wartość brutto |
1. |
Brokuły (róże) |
kg. |
30 |
|
|
|
|
|
2. |
Kalafior (róże) |
kg. |
110 |
|
|
|
|
|
3. |
Marchew krojona |
kg. |
120 |
|
|
|
|
|
4. |
Mieszanka warzywna siedmio – składnikowa |
kg. |
90 |
|
|
|
|
|
Owoce mrożone |
|
|||||||
1. |
Mieszanka kompotowa siedmio-składnikowa |
kg. |
670 |
|
|
|
|
|
|
Razem |
|
|
|
|
|
|
|
ZADANIE 7.
Dostawa warzyw i owoców świeżych – kg. 3300
Lp |
Nazwa produktu |
J. m. |
Ilość |
Cena netto |
Wartość netto |
VAT
|
Cena brutto |
Wartość brutto |
||
1. |
Buraki ćwikłowe |
kg. |
150 |
|
|
|
|
|
||
2. |
Cebula |
kg. |
240 |
|
|
|
|
|
||
3. |
Fasola „Jaś” |
kg. |
92 |
|
|
|
|
|
||
4. |
Groch łuskany |
kg. |
70 |
|
|
|
|
|
||
5. |
Kapusta biała |
Kg. |
60 |
|
|
|
|
|
||
6. |
Kapusta pekińska |
kg. |
100 |
|
|
|
|
|
||
7. |
Kapusta kwaszona |
kg. |
130 |
|
|
|
|
|
||
8. |
Koper zielony 60g |
pęcz |
210 |
|
|
|
|
|
||
9. |
Marchew |
kg. |
400 |
|
|
|
|
|
||
10. |
Ogórki kwaszone |
kg. |
130 |
|
|
|
|
|
||
11. |
Ogórki świeże |
kg. |
200 |
|
|
|
|
|
||
12. |
Papryka świeża |
kg. |
60 |
|
|
|
|
|
||
13. |
Pomidory |
kg. |
230 |
|
|
|
|
|
||
14. |
Pieczarki |
kg. |
120 |
|
|
|
|
|
||
15. |
Pietruszka (korzeń) |
kg. |
180 |
|
|
|
|
|
||
16. |
Pietruszka nać 50g |
pęcz |
188 |
|
|
|
|
|
||
17. |
Por sałatkowy 200g |
szt. |
20 |
|
|
|
|
|
||
18. |
Seler (korzeń) |
kg. |
250 |
|
|
|
|
|
||
19. |
Szczypiorek 50g |
pęcz |
40 |
|
|
|
|
|
||
Owoce świeże |
||||||||||
1. |
Banany |
|
kg. |
200 |
|
|
|
|
|
|
2. |
Cytryna |
|
Kg. |
10 |
|
|
|
|
|
|
3. |
Gruszki |
|
kg. |
200 |
|
|
|
|
|
|
4. |
Jabłka |
|
Kg. |
250 |
|
|
|
|
|
|
5. |
|
Pomarańcza |
Kg. |
200 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Razem |
|
|
|
|
|
|
|
|
ZADANIE 8.
Dostawa ziemniaków w ilości kg. 4200
Lp |
Nazwa produktu |
J. m. |
Ilość |
Cena netto |
Wartość netto |
VAT
|
Cena brutto |
Wartość brutto |
1. |
Ziemniaki |
kg. |
3800 |
|
|
|
|
|
2. |
Ziemniaki młode |
kg. |
400 |
|
|
|
|
|
|
Razem |
|
|
|
|
|
|
|
ZADANIE 9.
Dostawa ryb mrożonych w ilości kg. 300
Lp |
Nazwa produktu |
J. m. |
Ilość |
Cena netto |
Wartość netto |
VAT
|
Cena brutto |
Wartość brutto |
1. |
Ryba kostka (100 g) |
kg. |
300 |
|
|
|
|
|
|
Razem |
|
|
|
|
|
|
|
Sposób wykonania zamówienia.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA :
Od 01.01.2013 do 31.12.2013r.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy wobec których brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w tym:
1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. posiadania wiedzy i doświadczenia
- Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach wg formuły: spełnia- nie spełnia
5.2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
VI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WSKAZANIA W OFERCIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, KTÓRYCH WYKONANIE WYKONAWCA POWIERZY PODWYKONAWCOM
Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć jakąś część robót podwykonawcy, w ofercie winien wskazać część zamówienia, którą realizować będzie podwykonawca.
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Do oferty wykonawca dołączy – w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – następujące oświadczenia:
Zgodnie z § 6 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz.1817) dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
VIII. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI, PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW ORAZ WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
- W zakresie procedury i przedmiotu zamówienia
Małgorzata Turczyńska - Tel./faks (41) 265 - 60 - 70
IX. WADIUM
Nie wymagane.
X. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ :
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
XI. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Wykonawca składa ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta winna być sporządzona, zgodnie z art. 82 ust. 2 ustawy, pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Oferta winna być napisana w języku polskim zgodnie z formularzem ofertowym załączonym do niniejszej specyfikacji.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Oferta winna być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy. Za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką.
5. Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w złożonej ofercie części zamówienia, którą Wykonawca powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawców Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
6. Wykonawca składa ofertę na zadanie zgodnie z formularzem ofertowym wraz
z wymaganymi dokumentami.
X. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie Zespołu Szkól Publicznych Szkoła Podstawowa w Szewnie ul. Langiewicz 3, 27 - 400 Ostrowiec Św. do dnia 3 grudnia 2012r. do godziny 1200. Kopertę należy oznaczyć w następujący sposób:
Oferta na:
„Dostawa produktów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej w ZSP – Szkoła Podstawowa w Szewnie. ” Nie otwierać przed godz. 12.00 dnia 3 grudnia 2012 r.
l Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi bezpośrednio po upływie terminu do ich składania, tj. dnia: 3 grudnia 2012r. o godzinie 12 00 w ZSP – Szkoła Podstawowa w Szewnie sekretariat szkoły. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający zgodnie z art. 86 ust. 3 ustawy poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
l Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy i adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
l W przypadku, gdy Wykonawca nie był obecny przy otwarciu ofert, na jego wniosek Zamawiający przekaże mu informacje, o których mowa w pkt 3 i 4.
l Ofert złożonych po terminie nie rozpatruje się i zwraca bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
l Oferta podlega odrzuceniu przez Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 89 ust. 1ustawy.
Po otwarciu ofert Komisja Przetargowa w trybie zamkniętym dokonuje szczegółowej analizy złożonych ofert i wyboru Wykonawcy.
XII. SPOSÓB OBLICZENIA CENY:
W ofercie należy podać:
l cenę brutto za poszczególne produkty.
l Koszty przygotowania i przekazania oferty na adres Zamawiającego obciążają Wykonawcę.
Ceny zostaną podane w złotych polskich.
XIII. KRYTERIA WYBORU OFERT I ICH ZNACZENIE ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT
1. Wykonawca winien podać w ofercie cenę brutto (cyfrowo i słownie) za poszczególne produkty - cena wykonania zadania - 100%
2. Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonuje Komisja Przetargowa po uprzednim sprawdzeniu, porównaniu i ocenie ofert na podstawie kryteriów oceny określonych w pkt
3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów.
Punktacja:
punkty za cenę Pc = (Cn:Co) x 100pkt x 100% x ilość członków Komisji Przetargowej
gdzie: Pc -cena oferty
Cn- najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert
Co- cena oferty badanej
XIV. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadkach określonych w art.93 ust. 1 ustawy.
XV. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ (Dział VI ustawy)
1. Środki ochrony prawnej przewidziane w DZIALE VI ustawy przysługują:
a) wykonawcom, a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy,
b) przed upływem terminu do składania ofert w przypadku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy środki ochrony prawnej przysługują również organizacjom zrzeszającym wykonawców wpisanym na listę organizacji uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej, prowadzoną przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.
2. Protest
a) Wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, czynności podjętych przez zamawiającego w postępowaniu oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy ustawy, można wnieść protest do zamawiającego.
b) Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Uwaga:
Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy dotarł on do zamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się z jego treścią.
c) Protest dotyczący treści ogłoszenia i postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej
d) Wniesienie protestu jest dopuszczalne tylko przed zawarciem umowy.
3. Odwołanie
a) Odwołanie przysługuje od rozstrzygnięcia protestu dotyczącego:
- opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu,
- wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia,
- odrzucenia oferty.
b) Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w terminie 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu do rozstrzygnięcia protestu, jednocześnie przekazując kopię treści odwołania zamawiającemu. Złożenie odwołania w placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z jego wniesieniem do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.
c) Kopię odwołania zamawiający przekazuje jednocześnie wszystkim uczestnikom postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu, nie później jednak niż w terminie 2 dni od dnia jej otrzymania, wzywając ich do wzięcia udziału w postępowaniu odwoławczym.
d) Uczestnik postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego najpóźniej do czasu otwarcia posiedzenia składu orzekającego Izby, wskazując swój interes prawny w przystąpieniu i stronę, do której przystępuje. Zgłoszenie przystąpienia doręcza się Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych, przekazując jego kopię zamawiającemu oraz wykonawcy wnoszącemu odwołanie.
e) Czynności wykonawcy, który przystąpił do postępowania odwoławczego, nie mogą pozostawać w sprzeczności z czynnościami i oświadczeniami strony, do której przystąpił.
f) Odwołanie podlega rozpoznaniu, jeżeli uiszczono wpis. Wpis uiszcza się najpóźniej w dniu wniesienia odwołania, a dowód jego uiszczenia dołącza się do odwołania.
XVI. ZMIANY W DOKUMENTACH PRZETARGOWYCH I SPOSÓB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ DOTYCZĄCYCH SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ.
Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że prośba o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynęła do Zamawiającego w terminie nie późniejszym niż 6 dni przed terminem składania ofert. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekaże Wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieści na stronie internetowej, na której jest udostępniona SIWZ.
2. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ.
3. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz zamieszcza na stronie internetowej, na której jest udostępniona SIWZ.
4. Jeżeli w wyniku zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, zamawiający przedłuża termin składania ofert i informuje o tym wykonawców, którym przekazano SIWZ, oraz na stronie internetowej, na której jest udostępniana SIWZ.
5. W takim przypadku wszelkie prawa i zobowiązania Wykonawcy i Zamawiającego, będą podlegały nowemu terminowi.
XVII. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Nie wymagane
XVIII. FORMALNOŚCI, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty, wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom ,
b) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne,
c) wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zamieści informacje, o których mowa powyżej, na swojej stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego wskazanej.
Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do: przedłożenia umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, złożenia informacji o osobach umocowanych do zawarcia umowy i okazania ich pełnomocnictwa, jeżeli taka konieczność zaistnieje.
Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, z zastrzeżeniem art. 94 ust. 1a ustawy.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy.
XIX. DODATKOWE POSTANOWINIA SIWZ
1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
2. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone
wyłącznie w złotych polskich.
3. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
6. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego.
XX. ZAŁĄCZNIKI DO SPECYFIKACJI
Formularz ofertowy – załącznik Nr 1
Ogólne warunki umowy – załącznik Nr 2
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik Nr 3
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik Nr 4
Zatwierdził dnia: 21.11.2012r.
Dyrektor ZSP – Małgorzata Turczyńska
Załącznik Nr 1 do SIWZ
(pieczęć firmy) ……………………………………
/miejscowość , data/
O f e r t a
na
Zakup produktów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej w Zespole Szkół Publicznych Szkoła Podstawowa w Szewnie
Znak sprawy: ZSP Sz - a 01/01/12
Dane wykonawcy
Nazwa: ........................................................................................................................................ ........................................................................................................................................
Siedziba: ..................................................................................................................................... ........................................................................................................................................
Adres poczty elektronicznej ..........................................................................................................
Strona internetowa: .....................................................................................................................
Numer telefonu: 0 (**) ..........................................................................................................
Numer faksu: 0 (**) ..........................................................................................................
Numer REGON: ...........................................................................................................
Numer NIP: ...........................................................................................................
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym oferujemy wykonanie
zadania: ..............................................................................................................................
zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, za cenę:
Zadanie 1 |
Dostawa mięsa drobiowego – kg. 1445
Lp |
Nazwa produktu |
J.m. |
Ilość |
Cena netto |
Wartość netto |
Vat |
Cena brutto |
Wartość brutto |
1. |
Filet z kurczaka |
kg. |
400 |
|
|
|
|
|
2. |
Udko z kurczaka |
Kg. |
750 |
|
|
|
|
|
3. |
Korpus ze skrzydełkami |
Kg. |
280 |
|
|
|
|
|
4. |
Skrzydło z indyka |
Kg. |
15 |
|
|
|
|
|
|
Razem |
|
|
|
|
|
|
|
Zadanie 2
Dostawa mięsa wołowego, wieprzowego, wędlin – kg.2125
Lp |
Nazwa produktu |
J.m. |
Ilość |
Cena netto |
Wartość netto |
VAT
|
Cena brutto |
Wartość brutto |
Mięso wołowe |
|
|||||||
1. |
Wołowina b/k extra |
Kg. |
500 |
|
|
|
|
|
|
||||||||
1. |
Schab b/k |
Kg. |
320 |
|
|
|
|
|
2. |
Karczek b/k |
Kg. |
180 |
|
|
|
|
|
3. |
Żeberka wieprzowe |
Kg. |
70 |
|
|
|
|
|
4. |
Kości schabowe |
Kg. |
230 |
|
|
|
|
|
5. |
Słonina |
Kg. |
6 |
|
|
|
|
|
6. |
Smalec |
Kg. |
25 |
|
|
|
|
|
7. |
Mięso z szynki |
Kg. |
200 |
|
|
|
|
|
8. |
Łopatka b/k |
Kg. |
270 |
|
|
|
|
|
Wędliny |
|
|||||||
1. |
Boczek wędzony (extra) |
Kg. |
60 |
|
|
|
|
|
2. |
Kiełbasa wiejska |
Kg. |
160 |
|
|
|
|
|
3. |
Kiełbasa żywiecka |
Kg. |
10 |
|
|
|
|
|
4. |
Filet wędzony z indyka |
Kg. |
10 |
|
|
|
|
|
5. |
Szynka drobiowa |
Kg. |
10 |
|
|
|
|
|
6. |
Szynka wiejska |
Kg. |
15 |
|
|
|
|
|
7. |
Parówki cienkie |
Kg. |
45 |
|
|
|
|
|
8. |
Pasztet drobiowy 131g |
szt. |
107 |
|
|
|
|
|
|
Razem |
|
|
|
|
|
|
|
ZADANIE 3
Dostawa pieczywa – szt. 8980
Lp |
Nazwa produktu |
J. m. |
Ilość |
Cena netto |
Wartość netto |
Vat
|
Cena brutto |
Wartość brutto |
1. |
Bułka tarta 500g |
szt. |
200 |
|
|
|
|
|
2. |
Bułki kajzerki 50 g |
szt. |
750 |
|
|
|
|
|
3. |
Bułki wrocławskie 400g |
szt. |
230 |
|
|
|
|
|
4. |
Bułki zwykłe 100g |
szt. |
300 |
|
|
|
|
|
5. |
Bułki słodkie 100g |
szt. |
1500 |
|
|
|
|
|
6. |
Bułki słodkie 80g |
szt. |
1500 |
|
|
|
|
|
7. |
Chleb zwykły 550g |
szt. |
2100 |
|
|
|
|
|
8. |
Oponki 80g |
szt. |
600 |
|
|
|
|
|
9. |
Pączki 80g |
szt. |
1800 |
|
|
|
|
|
|
Razem |
|
|
|
|
|
|
|
ZADANIE 4.
Dostawa nabiału – kg. 1419
Lp |
Nazwa produktu |
J. m. |
Ilość |
Cena netto |
Wartość netto |
Vat
|
Cena brutto |
Wartość brutto |
1. |
Jogurt owocowy 150g |
szt. |
1400 |
|
|
|
|
|
2. |
Masło 200g 67,5 % |
szt. |
350 |
|
|
|
|
|
3. |
Masło 200g 82,5 % |
szt. |
200 |
|
|
|
|
|
4. |
Mleko 1 L 2 % |
szt. |
500 |
|
|
|
|
|
5. |
Ser biały półtłusty |
kg. |
160 |
|
|
|
|
|
6. |
Serek homogenizowany 150g |
szt. |
90 |
|
|
|
|
|
7. |
Serek topiony 100g |
szt. |
60 |
|
|
|
|
|
8. |
Serek topiony 150g plastry |
szt. |
25 |
|
|
|
|
|
9. |
Ser żółty |
kg. |
11 |
|
|
|
|
|
10 |
Serek naturalny 150g |
szt. |
30 |
|
|
|
|
|
11. |
Śmietana wiejska 400g 22% |
szt. |
1000 |
|
|
|
|
|
|
Razem |
|
|
|
|
|
|
|
Zadanie 5.
Dostawa artykułów spożywczych: przetwory warzywne i owocowe, jaja pozostałe -kg 3328
Lp |
Nazwa produktu |
J. m. |
Ilość |
Cena netto |
Wartość netto |
VAT
|
Cena brutto
|
Wartość brutto |
1. |
Barszcz biały 0,5 L |
szt. |
210 |
|
|
|
|
|
2. |
Bulion drobiowy 60g |
szt. |
15 |
|
|
|
|
|
3. |
Bulion grzybowy 60g |
szt. |
15 |
|
|
|
|
|
4. |
Cukier kryształ |
kg. |
500 |
|
|
|
|
|
5. |
Dżem owocowy 280g |
szt. |
60 |
|
|
|
|
|
6. |
Powidła śliwkowe 280g |
szt. |
10 |
|
|
|
|
|
7. |
Marmolada wieloowocowa 280g |
szt. |
10 |
|
|
|
|
|
8. |
Groszek konserwowy 400g |
szt. |
25 |
|
|
|
|
|
9. |
Chrzan 180g |
szt. |
50 |
|
|
|
|
|
10. |
Herbata 140g |
szt. |
25 |
|
|
|
|
|
11. |
Jaja 50g |
szt. |
4600 |
|
|
|
|
|
12. |
Koncentrat pomidorowy 200g (30%) |
szt. |
400 |
|
|
|
|
|
13. |
Kakao rozpuszczalne 300g |
szt. |
10 |
|
|
|
|
|
14. |
Krem orzechowy 350g |
szt. |
15 |
|
|
|
|
|
15. |
Kasza gryczana saszetka 400g |
szt. |
140 |
|
|
|
|
|
16. |
Kasza jęczmienna saszetka 400g |
szt. |
300 |
|
|
|
|
|
17. |
Kasza jęczmienna średnia |
kg. |
15 |
|
|
|
|
|
18. |
Makaron nitki 250g |
szt. |
50 |
|
|
|
|
|
19. |
Makaron zacierka 250g |
szt |
50 |
|
|
|
|
|
20. |
Makaron świderki |
kg. |
300 |
|
|
|
|
|
21. |
Mąka pszenna |
kg. |
150 |
|
|
|
|
|
22. |
Ryż saszetka 400g |
szt. |
210 |
|
|
|
|
|
23. |
Majonez 310 ml |
szt. |
50 |
|
|
|
|
|
24. |
Ogórki konserwowe 0,9 L |
szt. |
350 |
|
|
|
|
|
25. |
Olej 1 L |
szt. |
180 |
|
|
|
|
|
26. |
Kwasek cytrynowy 20g |
szt. |
20 |
|
|
|
|
|
27. |
Liść laurowy 6g |
szt. |
70 |
|
|
|
|
|
28. |
Majeranek 8g |
szt. |
70 |
|
|
|
|
|
29. |
Papryka mielona 20g |
szt. |
120 |
|
|
|
|
|
30. |
Przyprawa do kurczaka 20g |
szt. |
60 |
|
|
|
|
|
31. |
Pieprz czarny 20g |
szt. |
120 |
|
|
|
|
|
32. |
Płatki kukurydziane 250g |
szt. |
30 |
|
|
|
|
|
33. |
Płatki czekoladowe 250g |
szt. |
20 |
|
|
|
|
|
34. |
Sałatka wielowarzywna 0,9 L |
szt. |
500 |
|
|
|
|
|
35. |
Sól |
kg. |
120 |
|
|
|
|
|
36. |
Vegeta 200g |
szt. |
340 |
|
|
|
|
|
37. |
Ziele angielskie 15g |
szt. |
40 |
|
|
|
|
|
38. |
Herbatniki maślane 50g |
szt. |
600 |
|
|
|
|
|
39. |
Baton z orzechami 51 g |
szt. |
300 |
|
|
|
|
|
40. |
Baton czekoladowy (35% kakao ) 45g |
szt. |
300 |
|
|
|
|
|
41. |
Wafel w czekoladzie 35g |
szt. |
300 |
|
|
|
|
|
42. |
Sok owocowy 330 ml |
szt. |
1000 |
|
|
|
|
|
|
Razem |
|
|
|
|
|
|
|
ZADANIE 6.
Dostawa warzyw i owoców mrożonych – kg. 1020
Lp |
Nazwa produktu |
J.m. |
Ilość |
Cena netto |
Wartość netto |
VAT
|
Cena brutto |
Wartość brutto |
1. |
Brokuły (róże) |
kg. |
30 |
|
|
|
|
|
2. |
Kalafior (róże) |
kg. |
110 |
|
|
|
|
|
3. |
Marchew krojona |
kg. |
120 |
|
|
|
|
|
4. |
Mieszanka warzywna siedmio – składnikowa |
kg. |
90 |
|
|
|
|
|
Owoce mrożone |
|
|||||||
1. |
Mieszanka kompotowa siedmio-składnikowa |
kg. |
670 |
|
|
|
|
|
|
Razem |
|
|
|
|
|
|
|
ZADANIE 7.
Dostawa warzyw i owoców świeżych – kg. 3300
Lp |
Nazwa produktu |
J. m. |
Ilość |
Cena netto |
Wartość netto |
VAT
|
Cena brutto |
Wartość brutto |
||
1. |
Buraki ćwikłowe |
kg. |
150 |
|
|
|
|
|
||
2. |
Cebula |
kg. |
240 |
|
|
|
|
|
||
3. |
Fasola „Jaś” |
kg. |
92 |
|
|
|
|
|
||
4. |
Groch łuskany |
kg. |
70 |
|
|
|
|
|
||
5. |
Kapusta biała |
Kg. |
60 |
|
|
|
|
|
||
6. |
Kapusta pekińska |
kg. |
100 |
|
|
|
|
|
||
7. |
Kapusta kwaszona |
kg. |
130 |
|
|
|
|
|
||
8. |
Koper zielony 60g |
pęcz |
210 |
|
|
|
|
|
||
9. |
Marchew |
kg. |
400 |
|
|
|
|
|
||
10. |
Ogórki kwaszone |
kg. |
130 |
|
|
|
|
|
||
11. |
Ogórki świeże |
kg. |
200 |
|
|
|
|
|
||
12. |
Papryka świeża |
kg. |
60 |
|
|
|
|
|
||
13. |
Pomidory |
kg. |
230 |
|
|
|
|
|
||
14. |
Pieczarki |
kg. |
120 |
|
|
|
|
|
||
15. |
Pietruszka (korzeń) |
kg. |
180 |
|
|
|
|
|
||
16. |
Pietruszka nać 50g |
pęcz |
188 |
|
|
|
|
|
||
17. |
Por sałatkowy 200g |
szt. |
20 |
|
|
|
|
|
||
18. |
Seler (korzeń) |
kg. |
250 |
|
|
|
|
|
||
19. |
Szczypiorek 50g |
pęcz |
40 |
|
|
|
|
|
||
Owoce świeże |
||||||||||
1. |
Banany |
|
kg. |
200 |
|
|
|
|
|
|
2. |
Cytryna |
|
Kg. |
10 |
|
|
|
|
|
|
3. |
Gruszki |
|
kg. |
200 |
|
|
|
|
|
|
4. |
Jabłka |
|
Kg. |
250 |
|
|
|
|
|
|
5. |
|
Pomarańcza |
Kg. |
200 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Razem |
|
|
|
|
|
|
|
|
ZADANIE 8.
Dostawa ziemniaków w ilości kg. 4200
Lp |
Nazwa produktu |
J. m. |
Ilość |
Cena netto |
Wartość netto |
VAT
|
Cena brutto |
Wartość brutto |
1. |
Ziemniaki |
kg. |
3800 |
|
|
|
|
|
2. |
Ziemniaki młode |
kg. |
400 |
|
|
|
|
|
|
Razem |
|
|
|
|
|
|
|
ZADANIE 9.
Dostawa ryb mrożonych w ilości kg. 300
Lp |
Nazwa produktu |
J. m. |
Ilość |
Cena netto |
Wartość netto |
VAT
|
Cena brutto |
Wartość brutto |
1. |
Ryba kostka (100 g) |
kg. |
300 |
|
|
|
|
|
|
Razem |
|
|
|
|
|
|
|
Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury
Termin wykonania : od 01.01.2013r. do 31.12.2013r.
Sposób zgłaszania problemów: .......................................................................................................................................................
Osobą/osobami do kontaktów z zamawiającym odpowiedzialnymi za wykonanie zobowiązań umowy jest/są: ............................................................................................................................
tel. kontaktowy, faks: ...................................................................................................
Ustanowionym pełnomocnikiem do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) jest:
stanowisko:
imię i nazwisko: ...................................................................................................
tel.: 0 (**) .................................................................................................
fax: 0 (**) .................................................................................................
Oświadczenie dotyczące postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
1.Oświadczamy,że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie wnosimy żadnych zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy informacje niezbędne do przygotowania oferty.
2.Oświadczamy, że uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3.Oświadczamy, że załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wymagania stawiane wykonawcy oraz postanowienia umowy zostały przez nas zaakceptowane bez zastrzeżeń i zobowiązujemy się, w przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
4.Bank i numer konta, na które dokonywane będą płatności
......................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączamy:
.................................................................................................
.................................................................................................
.................................................................................................
.................................................................................................
.................................................................................................
Inne informacje wykonawcy: ..........................................................................................................
..................................... ……………………………………
/miejscowość,data/ /podpisy osób upoważnionych/
Załącznik Nr 2
OGÓLNE WARUNKI U M O WY
Zawarta w dniu …………….. pomiędzy Zespołem Szkół Publicznych Szkoła Podstawowa w Szewnie ul. Langiewicza 3 zwaną dalej „Zamawiającym” reprezentowanym przez:
mgr Małgorzatę Turczyńską – dyr. Zespołu Szkół Publicznych Szkoła Podstawowa a:
…………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………
zwanym dalej „Dostawcą” reprezentowanym przez:
została zawarta umowa następującej treści:
.
§ 1
Zamawiający zleca, a Dostawca zobowiązuje się, do :
§ 2
Dostawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu w ilości
według zapotrzebowania w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia
§ 3
Strony ustalają ceny stałe zgodnie z ofertą.
§ 4
Niniejsza umowa obowiązuje od dnia zawarcia do 31 grudnia 2013 roku.
§ 5
§ 6
§ 7
§ 8
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy kodeksu cywilnego oraz przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w sprawach procesowych – przepisy kodeksu postępowania cywilnego.
§ 9
§ 10
Umowa sporządzona została w 3 jednobrzmiących egzemplarzach,
2 dla zamawiającego 1 dla dostawcy.
ZAMAWIAJĄCY DOSTAWCA
Załącznik Nr 3 do SIWZ
……………………………..
Pieczęć Wykonawcy
Oświadczenie
o spełniEniu warunków udziału w postępowaniu
Przystępując do udziału w postępowaniu w sprawie o zamówienie publiczne znak sprawy : ZSP Sz-a 01/01/12, oświadczamy że spełniamy warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, dotyczące:
1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . |
|
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . |
Data |
|
WYKONAWCA (podpis) |
Załącznik Nr 4 do SIWZ
……………………………..
Pieczęć Wykonawcy
Oświadczenie o BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA
Przystępując do udziału w postępowaniu w sprawie o zamówienie publiczne znak sprawy :ZSP Sz-a 01/01/12oświadczamy że brak jest podstaw do wykluczenia nas w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy –Prawo zamówień publicznych.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . |
|
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . |
Data |
|
WYKONAWCA (podpis) |
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 ZESPÓŁ SZKÓŁ PUBLICZNYCH w SZEWNIE